ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ

ΟΙ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ


Σκηνές μίνι black Friday εκτυλίχθηκαν πρόσφατα σε γνωστή, πολυεθνική εταιρεία ρούχων, καθώς η περίοδος των εκπτώσεων έχει άτυπα ξεκινήσει και οι καταναλωτές έσπευσαν να το εκμεταλλευτούν. Στο τμήμα των παιδικών ρούχων επικρατούσε πραγματικά το αδιαχώρητο, καθώς ενόψει της καινούριας σεζόν, μπορούσε κανείς να βρει χειμωνιάτικα μπουφάν από 10-12 ευρώ, παντελόνια από 6 ευρώ και μπλουζάκια από 3 ευρώ (2,99 για την ακρίβεια). Οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν επισήμως από τη Δευτέρα, 8 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου. Με αφορμή την πρεμιέρα τους, είναι καλό να είμαστε ενημερωμένοι, για ασφαλείς και συμφέρουσες αγορές, για μας και την οικογένειά μας. 


Τι πρέπει να γνωρίζουμε
* Στα προϊόντα είναι υποχρεωτικό να αναγράφεται τόσο η αρχική, όσο και η τιμή έκπτωσης, όπως, επίσης, και το ποσοστό της έκπτωσης (πχ 20%).
* Αν οι εκπτώσεις στα προϊόντα του εκάστοτε καταστήματος είναι μικτές (δηλαδή μικρότερες έως και μεγαλύτερες σε κάποια είδη) θα πρέπει αυτό να δηλώνεται στη βιτρίνα (πχ εκπτώσεις από 20-70%). Το "έως" κάνει όλη τη διαφορά, ακόμη κι αν είναι γραμμένο με μικρότερα γράμματα. Αν, πάλι, η πολιτική του καταστήματος είναι μια γενική έκπτωση, για παράδειγμα κατά 50% και αυτό θα πρέπει να δηλώνεται ξεκάθαρα (πχ 50% σε όλα μας τα είδη). 

Τι πρέπει να κάνουμε για υπεύθυνες αγορές 
* Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να ξεκαθαρίσουμε ποιες είναι οι βασικές μας προτεραιότητες. Το ότι οι τιμές είναι χαμηλότερες δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αγοράσουμε τα πάντα. Είναι σώφρον να επενδύσουμε στο μέλλον, επιλέγοντας είδη που θα τα χρησιμοποιήσουμε τον επόμενο χειμώνα και δεν μπορούσαμε λόγω ακρίβειας να τα αγοράσουμε έγκαιρα φέρος.
Tip: Τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να αγοράσουμε ένα καλό μπουφάν για το παιδί μας(σε μεγαλύτερο, πάντα, νούμερο), ένα καλό ζευγάρι δερμάτινες μπότες για μας, ακόμη και ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο του γούστου μας, το οποίο, λόγω του ότι οι γιορτές έχουν περάσει, θα το βρούμε σε ιδιαίτερα συμφέρουσα τιμή.
* Ένα δεύτερο βήμα είναι η έρευνα αγοράς γι αυτό που μας ενδιαφέρει να αγοράσουμε. Θα σας έχει συμβεί να έχετε "ματιάσει" ένα ζευγάρι ankle boots, να περιμένετε τις εκπτώσεις για να τα αγοράσετε και να τα βρίσκετε και τότε στην ίδια τιμή! Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε από πριν την αρχική τιμή για να μην πέφτουμε θύματα εξαπάτησης.
* Δεν ψωνίζουμε επιπόλαια. Καμιά φορά η έλλειψη χρόνου, σε συνδυασμό με την αφόρητη πολυκοσμία αλλά και τη δελεαστική, κόκκινη ταμπελίτσα που μας λέει ότι το προϊόν κοστίζει πχ μόνο 10.99, μας κάνει να αγοράζουμε στα γρήγορα, χωρίς καλά-καλά να έχουμε ελέγξει την ποιότητα του προϊόντος. Αξίζει να αφιερώσουμε χρόνο, να κοιτάξουμε προσεκτικά το προϊόν, γιατί όχι να ρωτήσουμε πληροφορίες γι αυτό από τον πωλητή. Μπορεί να το αγοράζουμε φθηνότερο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχουμε χρήματα για πέταμα.
* Μαθαίνουμε την πολιτική της εκάστοτε επιχείρησης όσον αφορά στην επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων. Ενημερωνόμαστε γενικά για την δυνατότητα ή μη επιστροφής ειδών που αγοράζουμε με έκπτωση.
* Δεν ξεχνούμε να παίρνουμε την απόδειξη.

Άλλο οι εκπτώσεις και άλλο οι προσφορές 
Οι εκπτώσεις αφορούν σε προϊόντα της σεζόν, ενώ οι προσφορές, όπου η μείωση της τιμής είναι ιδιαίτερα μεγάλη, αφορούν, συνήθως σε είδη παρωχημένης εποχής.
Προσοχή: Οι καταναλωτές θα πρέπει να ελέγχουμε αν ένα προϊόν ανήκει στην τρέχουσα σεζόν ή όχι, καθώς έχει συμβεί τα καταστήματα να βάζουν στην ίδια τιμή έκπτωσης είδη stock και είδη τρέχουσας σεζόν.
Στην  περίπτωση της προσφοράς, θα πρέπει να υπάρχει αναρτημένη πινακίδα ότι πρόκειται για προσφορά (και όχι έκπτωση). Τα προϊόντα θα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (το ποσοστό της έκπτωσης δεν χρειάζεται). Προσοχή: Συνήθως, στις προσφορές δεν μπορεί να γίνουν αλλαγές γι αυτό είναι καλό να μην είμαστε παρορμητικοί.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις