Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!

Χο,χο,χο! Πόσο χαίρομαι που σας μιλώ!
Εν μέσω πυρετωδών προετοιμασιών για την συγκέντρωση και αποθήκευση των εκατομμυρίων δώρων που έχει να μοιράσει και φέτος σε όλα τα σημεία της Γης, ο Άγιος Βασίλης, ο πιο λατρεμένος άγιος των παιδιών, ξέκλεψε λίγο χρόνο για να μας παραχωρήσει μία αποκλειστική συνέντευξη μέσω Skype! Μας μίλησε για το κλίμα που επικρατεί αυτές τις μέρες στο εργαστήριό του, τις λιχουδιές που ετοιμάζουν τα ξωτικά του στην κουζίνα, την καθημερινή προπόνηση που κάνουν οι τάρανδοι προκειμένου να βρίσκονται σε φόρμα για το μεγάλο, διηπειρωτικό ταξίδι με το έλκηθρο, αλλά και τις στάσεις όπου θα σταθμεύσουν κατά προτεραιότητα!


Άγιε Βασίλη γεια σου. Είμαστε από την Ελλάδα! Ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη!
Χο, χο, χο! Γεια σας και χαρά σας! Χρόνια πολλά σε όλους! Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε να επικοινωνήσω μαζί σας! Τι όμορφη χώρα που είναι η Ελλάδα! Και τι ωραίο κλίμα! Αλήθεια, χιονίζει εκεί;

Ευχαριστούμε πολύ! Όχι ακόμη...Σε τι φάση σας πετυχαίνουμε;
Βρίσκομαι σε έναν δημιουργικό "πυρετό" προετοιμασίας για το μεγάλο μου ταξίδι. Μόλις χθες διάβασα με την πολύτιμη βοήθεια των ξωτικών μου και τα τελευταία γράμματα των παιδιών. Φέτος, έξω από το σπίτι μου, τα ξωτικά μου στερέωσαν διακόσια επιπλέον γραμματοκιβώτια, για να μπορέσουν να χωρέσουν τόσα πολλά γράμματα! Αυτό πια δεν είναι σπίτι, είναι ένα δεύτερο, κεντρικό ταχυδρομείο! Ευτυχώς, όπως με ενημέρωσαν, δεν είχαμε αποτυχημένες αποστολές. Όλα τα παιδιά θα πάρουν τα αγαπημένα τους δώρα!

Αυτό είναι πολύ ευχάριστο! 
Χο,χο, χο! Βέβαια και είναι. Δε θα ήθελα κανένα παιδάκι να μείνει παραπονεμένο! Ήδη τα ξωτικά μου είναι κλεισμένα στο εργαστήρι και ασχολούνται με την αποθήκευση. Τις προηγούμενες μέρες ξεχύθηκαν στην κεντρική αγορά και προμηθεύτηκαν όλα τα δώρα των παιδιών. Ευτυχώς τα αγοράζουμε κάθε χρόνο με χονδρική, συμφέρει! Έχουμε, επίσης, προμηθευθεί στρέμματα γιορτινού χαρτιού περιτυλίγματος, εκατομμύρια κούτες και κουτάκια, πολύχρωμες κορδέλες και πολύ μελάνι για να βάλω την προσωπική μου σφραγίδα! Ξέρετε, αυτή με την άσπρη γενειάδα. Κάθε δώρο θα είναι προσεκτικά σφαγισμένο, έτσι ώστε να φθάσει αποκλειστικά στα χέρια του κάθε παιδιού! Βάζουμε τα δυνατά μας για το πιο γουστόζικο αμπαλάρισμα. Όπως καταλαβαίνετε, ο σάκος δε θα είναι μόνον ένας, είναι αδύνατο! Χο,χο,χο! Θα έχουμε μαζί μας και άλλους, εφεδρικούς, οι οποίοι θα γεμίζουν με τα επόμενα κουτιά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Θα υπάρχει μια εφεδρία ξωτικών πίσω, στο εργαστήρι μου, που θα μας ανατροφοδοτεί με δώρα στις διάφορες στάσεις μας μέσω κούριερ! Είμαστε πολύ οργανωμένοι!

Πολύ όμορφα, Άγιε Βασίλη! Για πείτε μας, πώς σχεδιάζετε να περάσετε τα Χριστούγεννα;
Χο,χο,χο! Θα τις περάσω στο χωριό μου, μαζί με τους συγχωριανούς και τα ξωτικά μου. Τους έχω δώσει άδεια γι αυτές τις μέρες, τη δικαιούνται! Το πρωί των Χριστουγέννων θα μαζευτούμε όλοι στην κεντρική πλατεία του χωριού του Αη Βασίλη και θα τραγουδήσουμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια με τη συνοδεία της Αγιοβασιλίτικης Φιλαρμονικής Ορχήστρας. Τα ξωτικά μου θα αραδιάσουν τραπέζια κατά μήκος της πλατείας με εκατοντάδες μεζέδες και γλυκιές λιχουδιές. Εύχομαι μόνο να μην το παρακάνω με τα γλυκά...Η στολή μου ίσα που με χωράει...Το μεσημέρι θα απολαύσουμε τη βόλτα μας στο χιονισμένο δάσος και θα βγάλουμε selfies και ομαδικές αναμνηστικές φωτογραφίες με φόντο τα στολισμένα έλατα. Θα είναι πολύ όμορφα και φέτος! Εδώ, στη Λαπωνία, το έχει στρώσει για τα καλά και όλα είναι τόσο όμορφα!

Τι κάνουν οι τάρανδοι; Είναι έτοιμοι για το ταξίδι; 
Χο,χο,χο! Οι τάρανδοί μου! Πόσο τους αγαπώ! Φυσικά και είναι έτοιμοι! Άλλωστε φροντίζω να τους προπονώ. Καθημερινά πηγαίνουμε βόλτες με το έλκηθρο μέσα στο δάσος, κάνουμε ανηφόρες και κατηφόρες, διασχίζουμε τη λίμνη  και το ποτάμι για να εξασκηθούν. Νομίζω ότι θα σύρουν το έλκηθρο ακόμη και στο πιο απομακρυσμένο κομμάτι της Γης!

Για πείτε μας, από ποια περιοχή θα ξεκινήσετε να μοιράζετε τα δώρα; 
Χο,χο,χο! Τώρα, θα μου επιτρέψετε, γίνεστε λίγο αδιάκριτοι....Τελοσπάντων...Θα σας πω μόνο ότι τα κριτήριά μου δεν θα είναι μόνο γεωγραφικά. Σας είπα, οι τάρανδοί μου θα είναι αρκετά προπονημένοι και θαρρώ πως δεν το έχουν σε τίποτα να αλλάζουν κατεύθυνση από τη μια στιγμή στην άλλη! Στην τελευταία σύσκεψη που κάναμε με τα ξωτικά μου, είπαμε και φέτος να μοιράσουμε τα δώρα πρώτα στα παιδιά της Αφρικής. Εκείνα δε ζητούν πολλά παιχνίδια. Ζητούν κυρίως φαγητό και νερό. Γι αυτό και τα ξωτικά μου έχουν ήδη γεμίζει κοντέινερ με βασικά είδη και φάρμακα, τα οποία θα τα σύρουμε με το έλκηθρο. Τέτοια κοντέινερ θα πάμε και στη Συρία. Έπειτα θα αφήσουμε τα δώρα στα παιδάκια που βρίσκονται αυτές τις μέρες στο νοσοκομείο. Είναι λίγο αρρωστούλια και θέλουμε να τους φτιάξουμε το κέφι, έτσι για περαστικά! Μετά θα πάμε στα ορφανοτροφεία και τους ξενώνες για τα προσφυγόπουλα. Όπως βλέπω στην ατζέντα μου, εκεί, στην Ελλάδα, από τα πρώτα στη λίστα μου είναι τα παιδιά στην Κιβωτό του Κόσμου και το Χαμόγελο του Παιδιού, αν τα λέω καλά. Διαβάζω κι ένα χωριό που τα ξωτικά μου λένε ότι είναι sos...Τι σημαίνει αυτό; Έχει κάτι ιδιαίτερο και πρέπει οπωσδήποτε να πάμε;

Έτσι λέγεται Αη Βασίλη μου, Παιδικό Χωριό SOS. 
Α, μάλιστα. Ε, λοιπόν και σε αυτό θα πάμε! Γενικά θα πάμε σε πολλά μέρη και φυσικά θα περάσουμε από κάθε σπίτι όπου μένουν παιδάκια. Μόνο που θα τα παρακαλούσα να μη μου βάλουν πολύ γάλα στο ποτήρι, ούτε και πολλά γλυκίσματα! Τον τελευταίο καιρό είμαι σε δίαιτα. Αποφεύγω τη ζάχαρη...Θα προτιμούσα κανένα μπισκοτάκι με βρώμη και μέλι για το καλό...Να μην είμαι και εντελώς ακατάδεκτος...

Εντάξει Αη Βασίλη. Δεν θέλουμε να σας καθυστερούμε άλλο από τις προετοιμασίες σας. Θα θέλαμε μόνο να μας δώσετε μια ευχή για τον καινούριο χρόνο.
Χο,χο,χο! Δεν με καθυστερείτε αγαπητοί μου! Μια ευχή....Για να σκεφτώ...Χμμ...Σερφάροντας στο Διαδίκτυο λίγο πριν μιλήσουμε στο Skype, είδα ένα σκίτσο που έδειχνε τον άνθρωπο σε διάφορα ηλικιακά στάδια: από μωρό μέχρι ηλικιωμένο. Έδειχνε, λοιπόν, ότι όσο ο άνθρωπος αυτός μεγάλωνε, τόσο μίκραινε η καρδιά του...Η ευχή μου είναι φέτος, ο χρόνος που θα έρθει, να μεγαλώσει, όχι να μικρύνει την καρδιά μας! Να γίνει γρήγορα μια καρδιά μικρού παιδιού! Χο,χο,χο! Χρόνια πολλά σε όλους!

Χρόνια πολλά και σε σένα Άγιε Βασίλη! Καλό ταξίδι!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις