ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗ ΜΑΜΑΔΟΧΩΡΑ!


Διαδικτυακοί μου φίλοι, απανταχού μαμάδες (και μπαμπάδες) σας καλωσορίζω στο blog μου!
Είμαι η Δήμητρα, μαμά του Χάρη και της Εύας και μένω στη Θεσσαλονίκη. Έχω κι ένα χαρτένιο αγοράκι, το Λούη, οι περιπέτειες του οποίου εκδόθηκαν πέρυσι από την Ήρα Εκδοτική ("Ο Λούης γνωρίζει το Πνεύμα της Φύσης"). Σπούδασα Δημοσιογραφία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και εργάστηκα ως δημοσιογράφος αρκετά χρόνια, σε διάφορα έντυπα και οπτικοακουστικά μέσα.
Τα τελευταία χρόνια, τα "βαρέα" (και ενίοτε "ανθυγιεινά") στη μητρότητα, οι ώρες στο σπίτι αλλά κυρίως το ενδιαφέρον μου σε ό,τι έχει να κάνει με τη γονεϊκότητα και τα παιδιά, με έκαναν πιο ενεργό χρήστη του Διαδικτύου και των social media. Διάβαζα και διαβάζω άρθρα, έρευνες για τα παιδιά, θέματα που έχουν να κάνουν με την ψυχολογία και τη σωστή διαπαιδαγώγηση. Χαζεύω, επίσης, sites με παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ψάχνω πρωτότυπες δραστηριότητες, συνομιλώ με συναγωνίστριες μαμάδες στο facebook και άλλα blogs.
Αξιοποιώντας τη δημοσιογραφική μου ιδιότητα, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να δημιουργήσω ένα διαδικτυακό, προσωπικό ημερολόγιο που θα μοιράζομαι με όλες τις μαμάδες και θα αφορά στο πιο πολύτιμο δώρο της ζωής μας: τα παιδιά μας! Θα ψάχνω νέες έρευνες, θα αναζητώ προτάσεις δημιουργικής απασχόλησης, θα σας συστήνω πρόσωπα που έχουν κάτι να πουν ή να δείξουν στα παιδιά, θα σας προτείνω "έξυπνους" χώρους και βιβλία. 
Εύχομαι να το βρείτε ενδιαφέρον! Περιμένω τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας και στο mail μου: dvassileiou@yahoo.gr. Αν είστε ειδικός που θα επιθυμούσε να συνδράμει με την εξειδικευμένη του γνώση ή απλά μαμά που θα ήθελε να μοιραστεί την προσωπική της ιστορία, παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Εύχομαι σύντομα να γίνουμε μια όμορφη, μεγάλη παρέα.
Βρείτε με στο Facebook (Dimitra Vasileiou) και στο Instagram (vasileioudimitra).
ΥΓ: Σοφία, σε ευχαριστώ για όλα (ξέρει εκείνη):)

Καλή μας αρχή!

Με αγάπη,
Δήμητρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις